Ogłoszenie nr 7/2017
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W POZNANIU
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
URZĘDNICZE
Stanowisko: ds. formularzy
Komórka organizacyjna: Dział Świadczeń Rodzinnych
Informacje dodatkowe: umowa na zastępstwo
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- udzielanie i upowszechnianie informacji z zakresu koordynacji świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego (klienci indywidualni, instytucje), w tym dbałość o dostęp i aktualizację źródeł informacji: strony internetowej, broszur informacyjnych,
- ustalanie czy w sprawach przekazywanych przez organy właściwe gmin mają zastosowanie przepisy o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,
- potwierdzanie formularzy z serii E400 oraz sporządzanie druków z serii F w przypadkach osób ubiegających się o świadczenia rodzinne na terenie Państw Członkowskich UE, EOG lub Szwajcarii,
- współpraca z instytucjami właściwymi i łącznikowymi Państw Członkowskich UE, EOG lub Szwajcarii w zakresie wymiany informacji w przypadku osób przemieszczających się w granicach ww. państw i ubiegających się w tych państwach o świadczenia rodzinne,
- współpraca z innymi instytucjami w Polsce i za granicą, w tym:
- instytucjami zajmującymi się świadczeniami rodzinnymi oraz świadczeniem wychowawczym oraz ubezpieczeniami społecznymi w kraju,
- pracodawcami polskimi i zagranicznymi,
- urzędami miast i gmin,
- wprowadzanie adnotacji w programach komputerowych,
- wykonywanie prac biurowych związanych z prowadzonymi sprawami.
2. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość:
- ustawy o świadczeniach rodzinnych,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego (w zakresie świadczeń rodzinnych),
- ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
- umiejętność profesjonalnej obsługi klienta zewnętrznego,
- umiejętność analizy zebranych informacji oraz wnioskowania,
- umiejętność samodzielnego sporządzania pism urzędowych,
- dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- wysoki poziom kultury osobistej oraz umiejętności komunikacyjnych,
- dobra organizacja pracy własnej.
3. Wymagania dodatkowe (pożądane):
- wykształcenie na jednym z kierunków: prawo, administracja, kierunki związane z polityką europejską,
- doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku związanym z realizacją świadczeń rodzinnych.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca głównie wykonywana w siedzibie ROPS, przy komputerze, z dokumentacją; częścią zadań jest osobisty i telefoniczny kontakt z klientem zewnętrznym. W siedzibie ROPS znajduje się winda.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ROPS w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wyniósł mniej niż 6%.
Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie wyłonionych w trakcie naboru nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów.
Kandydatów, którzy chcą skorzystać z opisanego uprawnienia, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
6. Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Kserokopie świadectw pracy potwierdzające staż i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu (i czasie jego trwania) w chwili składania oferty
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenia:
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz
- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
SKŁADANIE OFERT:
Wymagane dokumenty z dopiskiem Nr ogłoszenia: 7/2017 należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej w sekretariacie ROPS pod adresem:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Feliksa Nowowiejskiego 11
w terminie do dnia 31 lipca 2017 r.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku skierowania oferty pocztą- decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej ROPS w Poznaniu.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu odpowiada wyłącznie na oferty spełniające wymagania formalne.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu jest instytucją przychylną wobec zatrudniania osób
niepełnosprawnych spełniających wymagania stanowiska pracy.
INFORMACJA
O WYNIKACH NABORU
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko pracy nie wybrano żadnego kandydata.
UZASADNIENIE:
Do naboru nie zgłosił się żaden kandydat.