Ogłoszenie nr 10/2017

REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W POZNANIU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
URZĘDNICZE


Stanowisko:    ds. decyzji administracyjnych
Komórka organizacyjna:    Dział Świadczeń Rodzinnych
Informacje dodatkowe:    2 etaty


1.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • udzielanie i upowszechnianie informacji z zakresu koordynacji świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego (klienci indywidualni, instytucje),
  • prowadzenie postępowań administracyjnych ws. świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego; w tym przygotowywanie decyzji administracyjnych oraz pism (zawiadomienia, wezwania, pisma informujące, wnioski bez rozpatrzenia, pisma z prośbą o wywiad, wyjaśnienia do strony itp.) w sprawach:
  • ustalania uprawnień do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego realizowanych w związku z koordynacją systemów zabezpieczenia społecznego,
  • zwrotu nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego w sprawach, w których zastosowanie mają przepisy  o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,
  • umarzania kwot nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,
  • rozkładania na raty i odroczenia terminu spłaty świadczeń nienależnie pobranych,
  • udział w postępowaniu odwoławczym, analiza składanych odwołań, przygotowywanie akt spraw do Samorządowego Kolegium Odwoławczego (m.in. kopiowanie akt sprawy, potwierdzanie kserokopii za zgodność z oryginałem, przygotowywanie wyjaśnień),
  • współpraca z instytucjami właściwymi i łącznikowymi Państw Członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub Szwajcarii w zakresie wymiany informacji w przypadku osób przemieszczających się w granicach ww. państw i ubiegających się w tych państwach o świadczenia rodzinne,
  • współpraca z organami właściwymi (gminami) realizującymi zadania wynikające z ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci na terenie województwa wielkopolskiego (w kontekście koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego) oraz innymi instytucjami w Polsce i za granicą (KRUS, ZUS, US, MSW, PUP),
  • prowadzanie właściwych zapisów z działalności w systemach elektronicznych,
  • wykonywanie prac biurowych związanych z prowadzonymi sprawami.

2.    Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość:
  • ustawy o świadczeniach rodzinnych,
  • kodeksu postępowania administracyjnego,
  • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego (w zakresie świadczeń rodzinnych),
  • ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
  • umiejętność profesjonalnej obsługi klienta zewnętrznego,
  • umiejętność analizy zebranych informacji oraz wnioskowania,
  • umiejętność samodzielnego sporządzania pism urzędowych,
  • dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • wysoki poziom kultury osobistej oraz umiejętności komunikacyjnych,
  • dobra organizacja pracy własnej.

3.    Wymagania dodatkowe (pożądane):

  • wykształcenie na jednym z kierunków: prawo, administracja, praca socjalna, kierunki związane z polityką europejską,
  • praca na stanowisku związanym z realizacją świadczeń rodzinnych.

4.    Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca głównie wykonywana w siedzibie ROPS, przy komputerze,       z dokumentacją; częścią zadań jest osobisty i telefoniczny kontakt z klientem zewnętrznym. W siedzibie ROPS znajduje się winda.


5.    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ROPS w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wyniósł więcej niż 6%.

6.    Wymagane dokumenty:

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Kserokopie świadectw pracy potwierdzające staż i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu (i czasie jego trwania) w chwili składania oferty
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenia:

- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz
- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

SKŁADANIE OFERT:
Wymagane dokumenty z dopiskiem Nr ogłoszenia: 10/2017 należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej w sekretariacie ROPS pod adresem:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Feliksa Nowowiejskiego 11
w terminie do dnia 25 września 2017 r.

Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku skierowania oferty pocztą- decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej ROPS w Poznaniu.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu odpowiada wyłącznie na  oferty spełniające wymagania formalne.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu jest instytucją przychylną wobec zatrudniania osób
niepełnosprawnych spełniających wymagania stanowiska pracy.

INFORMACJA

O WYNIKACH NABORU

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko pracy zostali wybrani:

Pani Magdalena Konecka,  zam. Poznań

Pan Paweł Homa, zam. Poznań

UZASADNIENIE DOKONANEGO WYBORU:

Kandydaci  spełnili  wymagania stanowiska pracy w zakresie wymagań formalnych oraz kompetencji merytorycznych i osobistych.  

Wytworzył:
Udostępnił:
Liminowicz Natalia
(2017-09-14 13:19:06)
Ostatnio zmodyfikował:
Liminowicz Natalia
(2017-11-07 11:22:25)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki