Ogłoszenie nr 11/2018
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W POZNANIU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
URZĘDNICZE
Stanowisko: ds. księgowości
Komórka organizacyjna: Dział Księgowości
Informacje dodatkowe: 1 etat
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie pełnej księgowości jednostki budżetowej, w tym prowadzenie ksiąg rachunkowych na wyodrębnionych subkontach z wykorzystaniem programu finansowo-księgowego i obsługa elektronicznej bankowości,
- współpraca w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych dotyczących rachunkowości Ośrodka, w tym prowadzenia rachunkowości projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (w tym UE),
- rozliczenia z tytułu należności i zobowiązań oraz koordynowanie i weryfikacja należności,
- sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych, statystyki publicznej i innych, w tym z tytułu zatrudnienia osób z orzeczoną niepełnosprawnością,
- prowadzenie spraw scentralizowanego rozliczenia podatku od towarów i usług w województwie wielkopolskim,
- prowadzenie wyodrębnionej podręcznej kasy Ośrodka dla projektów unijnych,
- prowadzenie finansowych spraw gospodarowania środkami zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- dekretacja dokumentów księgowych, w tym projektów unijnych,
- przechowywanie dokumentacji finansowo-księgowej zgodnie z przepisami, w tym procedurami projektowymi.
2. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe w zakresie nauk ekonomicznych,
- staż pracy min. 5 lat w prowadzeniu rachunkowości,
- dobra umiejętność organizacji pracy własnej,
-
stosowanie niezbędnych przepisów prawa, w tym szczególnie:
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- umiejętność analizowania i wnioskowania,
- zaangażowanie i samodzielność,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- umiejętność obsługi oprogramowania informatycznego (szczególnie programów finansowo-księgowych, pakietu MS Office oraz portali sprawozdawczych)
- wiedza o strukturze województwa wielkopolskiego.
3. Wymagania dodatkowe (pożądane):
- wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie ekonomii (np. rachunkowość budżetowa, finanse jednostek sektora finansów publicznych),
- ukończone kursy lub szkolenia z zakresu obsługi programów komputerowych: finansowo-księgowych, pakietu MS Office oraz portali sprawozdawczych,
- min. 3 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu rachunkowości budżetowej oraz sporządzaniu sprawozdawczości finansowej i budżetowej w komórkach finansowo-księgowych w jednostkach sektora finansów publicznych.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca głównie wykonywana w siedzibie ROPS, przy komputerze oraz z dokumentacją; wymaga także osobistego i telefonicznego kontaktu wewnątrz instytucji i sporadycznie na zewnątrz. W siedzibie ROPS znajduje się winda.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ROPS w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wyniósł mniej niż 6%.
Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie wyłonionych w trakcie naboru nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów.
Kandydatów, którzy chcą skorzystać z opisanego uprawnienia, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
6. Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Kserokopie świadectw pracy potwierdzające staż i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu (i czasie jego trwania) w chwili składania oferty
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
-
Oświadczenia:
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz
- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
SKŁADANIE OFERT:
Wymagane dokumenty z dopiskiem Nr ogłoszenia: 11/2018 należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej w sekretariacie ROPS pod adresem:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Feliksa Nowowiejskiego 11
w terminie do dnia 28 maja 2018 r.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku skierowania oferty pocztą- decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej ROPS w Poznaniu.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu odpowiada wyłącznie na oferty spełniające wymagania formalne.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu jest instytucją przychylną wobec zatrudniania osób
niepełnosprawnych spełniających wymagania stanowiska pracy.
INFORMACJA
O WYNIKACH NABORU
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko pracy została wybrana:
Pani Agnieszka Karkut, zam. Koziegłowy.
UZASADNIENIE DOKONANEGO WYBORU:
Kandydatka spełniła wymagania stanowiska pracy w zakresie wymagań formalnych oraz kompetencji merytorycznych i osobistych.