Ogłoszenie nr 16/2024
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W POZNANIU
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO POMOCNICZE I OBSŁUGI – na zastępstwo
Stanowisko: Pomoc administracyjna ds. administracyjno- sprawozdawczych
Komórka organizacyjna: Wielkopolski Ośrodek Adopcyjny w Poznaniu
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo
Nr ogłoszenia: 16/2024
Cel stanowiska: Zapewnienie sprawnej, zgodnej z procedurami obsługi administracyjno-biurowej Wielkopolskiego Ośrodka Adopcyjnego w Poznaniu.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie i aktualizowanie bazy danych w Wielkopolskim Ośrodku Adopcyjnym (WOA) w Poznaniu (ewidencji i rejestrów spraw zgodnie z JRWA), wprowadzanie podstawowych danych do systemu Adopcja.
- Pozyskiwanie, porządkowanie i opracowywanie danych gromadzonych w celach sprawozdawczych
- Obsługa kancelaryjna i biurowa Ośrodka, m.in.
- obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej, w tym dbałość o właściwy obieg dokumentów, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, tworzenie i archiwizacja dokumentacji, obsługa telefoniczna osób kontaktujących się z WOA,
- dbałość o komfort osób zgłaszających się na spotkania z kadrą WOA.
- Koordynacja kalendarza, w tym kalendarza spotkań kadry Ośrodka.
- Obsługa panelu zamówień, monitorowanie potrzeb w zakresie zakupów, napraw, remontów Ośrodka, zgłaszanie i monitorowanie ich realizacji.
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy WOA w Poznaniu a pozostałymi siedzibami ROPS.
- Obsługa formalna wyjazdów służbowych i użytkowania samochodu służbowego.
- Aktualizacja danych w mediach społecznościowych WOA na podstawie uzyskanych od kadry Ośrodka treści.
- Aktualizowanie katalogu i stanu wypożyczeń z podręcznej biblioteki WOA.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- biegła obsługa MS Office (Excel, Word),
- znajomość struktury formalnej Samorządu Województwa Wielkopolskiego,
- wysoki poziom organizacji pracy własnej,
- gotowość uczenia się i działania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, regulaminami, instrukcjami, wynikającymi z charakteru pracy w administracji publicznej,
- wysoki poziom odpowiedzialności, komunikacji interpersonalnej, współpracy i kultury osobistej.
Wymagania dodatkowe (mile widziane):
- doświadczenie w pracach administracyjno- biurowych,
- umiejętność poruszania się w mediach społecznościowych, internetowych forach dyskusyjnych itp.,
- umiejętność sporządzania pism urzędowych (standardowych, powtarzalnych),
- umiejętność prowadzenia samochodu osobowego (czynne prawo jazdy kat. B),
- zainteresowanie tematyką rozwiazywania problemów społecznych, szczególnie w obszarze pieczy zastępczej będzie dodatkowym atutem.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca biurowa z wykorzystaniem standardowego sprzętu biurowego, tj. jak komputer, skan, ksero itp.; wymaga podejmowania i utrzymywania dobrych relacji z partnerami, podejmowania częstych kontaktów osobistych, telefonicznych i elektronicznych. Większość pracy odbywa się w siedzibie Ośrodka, możliwe są wyjazdy służbowe, w szczególności w granicach Województwa Wielkopolskiego. Budynek jest przystosowany dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Co nas wyróżnia? Nasza misja, zgodnie z którą codziennie staramy się zmieniać na lepsze kawałek świata, jakim jest Wielkopolska. Każda i każdy z nas, bez względu na zajmowane stanowisko, ma szansę, aby czuć się częścią zespołu, który tę misję realizuje.
Oferujemy stabilne wynagrodzenie i godziny pracy, prawo do dodatkowego rocznego wynagrodzenia dla pracowników sfery budżetowej (tzw. „13”), dodatku stażowego (po min. 5 latach stażu pracy), świadczeń z ZFŚS, możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej, a także przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia grupowego.
Aktywnie wspieramy rozwój naszej kadry, cieszymy się też życzliwą i wspierającą atmosferą pracy. Cenimy różnorodność w zatrudnieniu wierząc, że każda i każdy z nas wnosi do zespołu unikalną wartość i nowe kompetencje.
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w ROPS w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia był wyższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
Dokument zawierający następujące informacje:
- imię (imiona) i nazwisko,
- dane kontaktowe (np. telefon lub adres mail),
- wykształcenie,
- posiadane kwalifikacje zawodowe,
- przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Uwaga: na tym etapie prosimy nie dołączać kopii dokumentacji potwierdzającej powyższe dane. Poprosimy o nie na kolejnym etapie.
Oświadczenia:
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- w brzmieniu: „ Oświadczam, że nie byłam, nie byłem skazana(-y) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
- w brzmieniu: „ Oświadczam, że posiadam nieposzlakowanej opinię”.
SKŁADANIE OFERT:
Wymagane dokumenty z dopiskiem Nr ogłoszenia: 16/2024 należy składać osobiście, za pośrednictwem poczty tradycyjnej w sekretariacie ROPS (pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Feliksa Nowowiejskiego 11) lub poprzez formularz „Aplikuj” na stronie internetowej ROPS (www.rops.poznan.pl- zakładka Praca) w terminie 29.03.2024r. Oferty, które wpłyną po tym terminie, nie będą rozpatrywane. W przypadku skierowania oferty pocztą- decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej ROPS w Poznaniu.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu odpowiada wyłącznie na oferty spełniające wymagania formalne. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wymienione wyżej stanowisko pracy została wybrana:
Pani Katarzyna Grausz zam. Poznań
UZASADNIENIE DOKONANEGO WYBORU:
Kandydatka w wysokim stopniu spełniła wymagania stanowiska pracy, szczególnie w zakresie znajomości struktury formalnej SWW i zagadnień związanych z rozwiązywaniem problemów społecznych, szczególnie w kontekście rodziny. Wyróżniły ją także znajomość zasad tworzenia dokumentacji urzędowej (pism, umów, sprawozdawczości), doświadczenia w pracy z mediami społecznościowymi, a także z wykorzystaniem pakietu MS Office, w tym zaawansowany stopień wykorzystania MS Excel. Kandydatka wykazała także doświadczenia wskazujące na dobrą organizację pracy i przejmowanie odpowiedzialności za wykonywane zadania. Doświadczenie kandydatki, sposób komunikowania się, a także wysoki poziom kultury osobistej również predysponują Ww. do realizacji zadań na tym stanowisku.