Ogłoszenie nr 16/2024

REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W POZNANIU

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO POMOCNICZE I OBSŁUGI – na zastępstwo

Stanowisko: Pomoc administracyjna ds. administracyjno- sprawozdawczych

Komórka organizacyjna: Wielkopolski Ośrodek Adopcyjny w Poznaniu

Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo

Nr ogłoszenia:   16/2024

Cel stanowiska: Zapewnienie sprawnej, zgodnej z procedurami obsługi administracyjno-biurowej Wielkopolskiego Ośrodka Adopcyjnego w Poznaniu.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie i aktualizowanie bazy danych w Wielkopolskim Ośrodku Adopcyjnym (WOA) w Poznaniu (ewidencji i rejestrów spraw zgodnie z JRWA), wprowadzanie podstawowych danych do systemu Adopcja.
  2. Pozyskiwanie, porządkowanie  i opracowywanie danych gromadzonych w celach sprawozdawczych
  3. Obsługa kancelaryjna i biurowa Ośrodka, m.in.
  • obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej, w tym  dbałość o właściwy obieg dokumentów, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, tworzenie i archiwizacja dokumentacji, obsługa telefoniczna osób kontaktujących się z WOA,
  • dbałość o komfort osób zgłaszających się na spotkania z kadrą WOA.
  1. Koordynacja kalendarza, w tym kalendarza spotkań kadry Ośrodka.
  2. Obsługa panelu zamówień, monitorowanie potrzeb w zakresie zakupów, napraw, remontów Ośrodka, zgłaszanie i monitorowanie ich realizacji.
  3. Zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy WOA w Poznaniu a pozostałymi siedzibami ROPS.
  4. Obsługa formalna wyjazdów służbowych i użytkowania samochodu służbowego.
  5. Aktualizacja danych w mediach społecznościowych WOA na podstawie uzyskanych od kadry Ośrodka treści.
  6. Aktualizowanie katalogu i stanu wypożyczeń z podręcznej biblioteki WOA.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie min. średnie,
  • biegła obsługa MS Office (Excel, Word),
  • znajomość struktury formalnej Samorządu Województwa Wielkopolskiego,
  • wysoki poziom organizacji pracy własnej,
  • gotowość uczenia się i działania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, regulaminami, instrukcjami, wynikającymi z charakteru pracy w administracji publicznej,
  • wysoki poziom odpowiedzialności,  komunikacji interpersonalnej, współpracy i kultury osobistej.

Wymagania dodatkowe (mile widziane):

  • doświadczenie w pracach administracyjno- biurowych,
  • umiejętność poruszania się w mediach społecznościowych, internetowych forach dyskusyjnych itp.,
  • umiejętność sporządzania pism urzędowych (standardowych, powtarzalnych),
  • umiejętność prowadzenia samochodu osobowego (czynne prawo jazdy kat. B),
  • zainteresowanie tematyką rozwiazywania problemów społecznych, szczególnie w obszarze pieczy zastępczej będzie dodatkowym atutem.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Praca biurowa z wykorzystaniem standardowego sprzętu biurowego, tj. jak komputer, skan, ksero itp.; wymaga podejmowania i utrzymywania dobrych relacji z partnerami,  podejmowania częstych kontaktów osobistych, telefonicznych i elektronicznych. Większość pracy odbywa się w siedzibie Ośrodka, możliwe są wyjazdy służbowe, w szczególności w granicach Województwa Wielkopolskiego. Budynek jest przystosowany dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Co nas wyróżnia? Nasza misja, zgodnie z którą codziennie staramy się zmieniać na lepsze kawałek świata, jakim jest Wielkopolska. Każda i każdy z nas, bez względu na zajmowane stanowisko, ma szansę, aby czuć się częścią zespołu, który tę misję realizuje.

Oferujemy stabilne wynagrodzenie i godziny pracy, prawo do dodatkowego rocznego wynagrodzenia dla pracowników sfery budżetowej (tzw. „13”), dodatku stażowego (po min. 5 latach stażu pracy), świadczeń z ZFŚS, możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,  a także przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia grupowego.

Aktywnie wspieramy rozwój naszej kadry, cieszymy się też życzliwą i wspierającą atmosferą pracy. Cenimy różnorodność w zatrudnieniu wierząc, że każda i każdy z nas wnosi do zespołu unikalną wartość i nowe kompetencje.

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w ROPS w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia był wyższy niż 6%.

Wymagane dokumenty:

Dokument zawierający następujące informacje:

  • imię (imiona) i nazwisko,
  • dane kontaktowe (np. telefon lub adres mail),
  • wykształcenie,
  • posiadane kwalifikacje zawodowe,
  • przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

Uwaga: na tym etapie prosimy nie dołączać kopii dokumentacji potwierdzającej powyższe dane. Poprosimy o nie na kolejnym etapie.

Oświadczenia:

  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • w brzmieniu: „ Oświadczam, że nie byłam, nie byłem  skazana(-y)  prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
  • w brzmieniu: „ Oświadczam, że posiadam nieposzlakowanej opinię”.

SKŁADANIE OFERT:

Wymagane dokumenty z dopiskiem Nr ogłoszenia: 16/2024 należy składać osobiście, za pośrednictwem poczty tradycyjnej w sekretariacie ROPS (pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Feliksa Nowowiejskiego 11) lub poprzez formularz „Aplikuj” na stronie internetowej ROPS (www.rops.poznan.pl- zakładka Praca) w terminie 29.03.2024r. Oferty, które wpłyną po tym terminie, nie będą rozpatrywane. W przypadku skierowania oferty pocztą- decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej ROPS w Poznaniu.

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu odpowiada wyłącznie na  oferty spełniające wymagania formalne. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.

INFORMACJA O WYNIKU NABORU

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wymienione wyżej  stanowisko pracy została wybrana:

Pani Katarzyna Grausz zam. Poznań

UZASADNIENIE DOKONANEGO WYBORU:

Kandydatka w wysokim stopniu spełniła wymagania stanowiska pracy, szczególnie w zakresie znajomości struktury formalnej SWW i zagadnień związanych z rozwiązywaniem problemów społecznych, szczególnie w kontekście rodziny. Wyróżniły ją także znajomość zasad tworzenia dokumentacji urzędowej (pism, umów, sprawozdawczości), doświadczenia w pracy z mediami społecznościowymi, a także z wykorzystaniem pakietu MS Office, w tym zaawansowany stopień wykorzystania MS Excel. Kandydatka  wykazała także doświadczenia wskazujące na dobrą organizację pracy i przejmowanie odpowiedzialności za wykonywane zadania.  Doświadczenie kandydatki, sposób komunikowania się, a także  wysoki poziom kultury osobistej również predysponują Ww. do realizacji zadań na tym stanowisku.

Wytworzył:
Anna Banaszak- Dankowska
(2024-03-18)
Udostępnił:
Dankowska Anna
(2024-03-18 09:25:45)
Ostatnio zmodyfikował:
Dankowska Anna
(2024-04-18 14:54:38)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki