Ogłoszenie nr 7/2016

REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W POZNANIU
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
POMOCNICZE I OBSŁUGI


Stanowisko:    ds. ewidencji i sprawozdawczości
Komórka organizacyjna:    Dział Świadczeń Rodzinnych
Informacje dodatkowe:    etat

1.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • przyjmowanie i ewidencjonowanie w programie komputerowym korespondencji przychodzącej w sprawach świadczeń rodzinnych,
  • przygotowanie i rejestrowanie korespondencji wychodzącej (odbiór dokumentacji spraw i selekcja dokumentów),
  • kopiowanie i przekazywanie pracownikom zwrotnego potwierdzenia odbioru pism wychodzących,
  • koordynacja wewnętrznego obiegu dokumentów (analiza dokumentów, przypisanie do istniejących spraw i rozdział właściwym pracownikom, przekazywanie informacji oraz wykonywanie niezbędnych czynności biurowych),
  • rejestracja spraw w systemie komputerowym,
  • przyjęcie i dystrybuowanie artykułów biurowych wśród pracowników działu,
  • obsługa korespondencji dotyczącej tłumaczeń pism,
  • przygotowywanie danych do sprawozdań kwartalnych z pracy działu.

2.    Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie,
  • umiejętność profesjonalnej obsługi klienta zewnętrznego,
  • umiejętności w zakresie raportowania i sprawozdawczości,
  • umiejętność sporządzania pism urzędowych,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • wysoki poziom kultury osobistej oraz umiejętności komunikacyjnych,
  • dobra organizacja pracy własnej.

3.    Wymagania dodatkowe (pożądane):

  • ukończone kursy lub szkolenia z zakresu obsługi pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel,
  • znajomość:
  • ustawy o ochronie danych osobowych,
  • kodeksu postępowania administracyjnego.

4.    Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca głównie wykonywana w siedzibie ROPS, przy komputerze, z dokumentacją; częścią zadań jest osobisty i telefoniczny kontakt z klientem zewnętrznym. W siedzibie ROPS znajduje się winda.


5.    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ROPS w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wyniósł mniej niż 6%.


6.    Wymagane dokumenty:

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Kserokopie świadectw pracy potwierdzające staż i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu (i czasie jego trwania) w chwili składania oferty
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.


SKŁADANIE OFERT:
Wymagane dokumenty z dopiskiem Nr ogłoszenia: 7/2016 należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej w sekretariacie ROPS pod adresem:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Feliksa Nowowiejskiego 11
w terminie do dnia 9 maja 2016 r.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku skierowania oferty pocztą- decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej ROPS w

Poznaniu.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu odpowiada wyłącznie na  oferty spełniające wymagania formalne.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu jest instytucją przychylną wobec zatrudniania osób
niepełnosprawnych spełniających wymagania stanowiska pracy.

INFORMACJA

O WYNIKACH NABORU

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko pracy został wybrany:

Pan Maciej Szufla  zam. Poznań.

UZASADNIENIE DOKONANEGO WYBORU:

Kandydat  spełnił  wymagania stanowiska pracy w zakresie wymagań formalnych oraz kompetencji merytorycznych i osobistych.                                                                

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Liminowicz Natalia
(2016-04-28 12:23:11)
Ostatnio zmodyfikował:
Liminowicz Natalia
(2016-05-30 14:38:09)