Ogłoszenie nr 12/2017

REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W POZNANIU
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKA PRACY
URZĘDNICZE


Stanowisko:    ds. ewidencji i sprawozdawczości
Komórka organizacyjna:    Dział Świadczeń Rodzinnych
Informacje dodatkowe:    3 etaty

1.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • przyjmowanie i ewidencjonowanie w programie komputerowym korespondencji przychodzącej w sprawach świadczeń rodzinnych,
  • merytoryczna analiza wpływających spraw,
  • przygotowanie i rejestrowanie korespondencji wychodzącej (odbiór dokumentacji spraw i selekcja dokumentów),
  • kopiowanie i przekazywanie pracownikom zwrotnego potwierdzenia odbioru pism wychodzących,
  • koordynacja wewnętrznego obiegu dokumentów (analiza dokumentów, przypisanie do istniejących spraw i rozdział właściwym pracownikom, przekazywanie informacji oraz wykonywanie niezbędnych czynności biurowych),
  • przyjęcie i dystrybuowanie artykułów biurowych wśród pracowników działu,
  • obsługa korespondencji dotyczącej tłumaczeń pism,
  • przygotowywanie danych do sprawozdań kwartalnych z pracy działu.

2.    Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie,
  • znajomość:
  • ustawy o ochronie danych osobowych,
  • ustawy o świadczeniach rodzinnych,
  • ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
  • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego (w zakresie świadczeń rodzinnych),
  • kodeksu postępowania administracyjnego,
  • umiejętność profesjonalnej obsługi klienta zewnętrznego,
  • umiejętności w zakresie raportowania i sprawozdawczości,
  • umiejętność sporządzania pism urzędowych,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • wysoki poziom kultury osobistej oraz umiejętności komunikacyjnych,
  • dobra organizacja pracy własnej.

3.    Wymagania dodatkowe (pożądane):

  • wykształcenie wyższe,
  • ukończone kursy lub szkolenia z zakresu obsługi pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel.

4.    Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca głównie wykonywana w siedzibie ROPS, przy komputerze, z dokumentacją; częścią zadań jest osobisty i telefoniczny kontakt z klientem zewnętrznym. W siedzibie ROPS znajduje się winda.


5.    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ROPS w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wyniósł więcej niż 6%.


6.    Wymagane dokumenty:

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Kserokopie świadectw pracy potwierdzające staż i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu (i czasie jego trwania) w chwili składania oferty
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenia:
  • o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.


SKŁADANIE OFERT:
Wymagane dokumenty z dopiskiem Nr ogłoszenia: 12/2017 należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej w sekretariacie ROPS pod adresem:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Feliksa Nowowiejskiego 11
w terminie do dnia 2 października 2017 r.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku skierowania oferty pocztą- decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej ROPS w Poznaniu.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu odpowiada wyłącznie na  oferty spełniające wymagania formalne.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu jest instytucją przychylną wobec zatrudniania osób niepełnosprawnych spełniających wymagania stanowiska pracy.

INFORMACJA

O WYNIKACH NABORU

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko pracy zostali wybrani:

Pan Maciej Szufla,  zam. Poznań

Pani Ewa Wiśniewska, zam. Poznań

Pani Beata Frąckowiak, zam. Zalasewo.

UZASADNIENIE DOKONANEGO WYBORU:

Kandydaci  spełnili  wymagania stanowiska pracy w zakresie wymagań formalnych oraz kompetencji merytorycznych i osobistych.  

Wytworzył:
Udostępnił:
Liminowicz Natalia
(2017-09-21 10:23:03)
Ostatnio zmodyfikował:
Liminowicz Natalia
(2017-11-07 11:20:21)