Ogłoszenie nr 6/2019

REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W POZNANIU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY URZĘDNICZE/

Stanowisko:

ds. księgowości

Komórka organizacyjna:

Dział Księgowości

Informacje dodatkowe:

1 etat

 

Data publikacji:

01.04.2019

 

Nr ogłoszenia:

6/2019

 

 
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych i rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych, przestrzeganie procedur i zasad (polityki) rachunkowości Ośrodka,
  • prowadzenie pełnej księgowości jednostki budżetowej, w tym współpraca w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych dotyczących polityki rachunkowości Ośrodka,
  • obsługa programu finansowo-księgowego i elektronicznej bankowości,  
  • sporządzanie sprawozdawczości budżetowej finansowej i statystyki publicznej;
  • dekretacja dokumentów księgowych, w tym projektów unijnych;
  • dokonywanie rozliczeń z tytułu należności i zobowiązań Ośrodka,
  • prowadzenie spraw scentralizowanego rozliczania podatku od towarów i usług;
  • prowadzenie finansowych spraw gospodarowania środkami zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;
  • przechowywanie dokumentacji finansowo-księgowej zgodnie z przepisami, w tym procedurami projektowymi;
  • nastawienie na własny rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych;
  • Przestrzeganie tajemnicy służbowej, przepisów bhp i p.poż oraz innych przepisów obowiązujących
    w ROPS;
  • Wykonywanie innych poleceń służbowych Dyrektora lub bezpośredniego przełożonego, związanych
    z funkcjonowaniem stanowiska w komórce organizacyjnej i ROPS .

 

  1. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe z zakresu nauk ekonomicznych,
  • doświadczenie zawodowe (w tym. m.in. staż absolwencki, umowy cywilnoprawne) minimum 5 lat,
    wiedza z zakresu struktury województwa wielkopolskiego,
  • umiejętność stosowania fachowej wiedzy w zakresie finansów publicznych, rachunkowości i sprawozdawczości,
  • umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych, portali sprawozdawczych oraz pakietu
    MS Office ,
  • wysoki poziom kultury osobistej oraz umiejętności komunikacyjnych,
  • umiejętności w zakresie współpracy na zewnątrz,
  • wysoki poziom samodzielności i zaangażowania
  1. Wymagania dodatkowe (pożądane):
  • wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie rachunkowości, rachunkowości budżetowej lub finansów publicznych,
  • kursy lub szkolenia w zakresie obsługi programów finansowo-księgowych, Excel. Word,
  • staż pracy min. 5 lat w zakresie prowadzenia rachunkowości i sprawozdawczości finansowej,
  •  Doświadczenie zawodowe minimum 3 lata w prowadzeniu rachunkowości budżetowej oraz sporządzaniu sprawozdawczości finansowej i budżetowej w komórkach finansowo-księgowych
    w jednostkach sektora finansów publicznych,

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca głównie wykonywana w siedzibie ROPS, przy komputerze oraz z dokumentacją; wymaga także osobistego i telefonicznego kontaktu wewnątrz instytucji i sporadycznie na zewnątrz. W siedzibie ROPS znajduje się winda.
  2. Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w ROPS w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wyniósł mniej niż 6%.

Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie wyłonionych w trakcie naboru nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów.
Kandydatów, którzy chcą skorzystać z opisanego uprawnienia, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Kserokopie świadectw pracy potwierdzające staż i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu ( i czasie jego trwania) w chwili składania oferty
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenia:

-    o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w brzmieniu: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem  danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z  04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji”,

-    o nie byciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-    o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

SKŁADANIE OFERT:

Wymagane dokumenty z dopiskiem Nr ogłoszenia: 6/2019 należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej w sekretariacie ROPS pod adresem:

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Feliksa Nowowiejskiego 11

w terminie do dnia 14 kwietnia 2019 r.

Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku skierowania oferty pocztą- decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej ROPS w Poznaniu.

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu odpowiada wyłącznie na  oferty spełniające wymagania formalne.

Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu jest instytucją przychylną wobec zatrudniania osób

niepełnosprawnych spełniających wymagania stanowiska pracy.

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

Stanowisko:

ds. księgowości

Komórka organizacyjna:

Dział Księgowości

Informacje dodatkowe:

1 etat

Data publikacji:

19.04.2019

Nr ogłoszenia:

6/2019

 

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko pracy została wybrana:

Pani Barbara Gierszewska-Szrajber  zam. Stęszew

UZASADNIENIE DOKONANEGO WYBORU:

Kandydatka  spełniła wymagania stanowiska pracy w zakresie wymagań formalnych oraz kompetencji merytorycznych i osobistych.                                                                                                                              



[1] Zastosować właściwe sformułowanie

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Marciszak Agnieszka
(2019-04-01 11:02:35)
Ostatnio zmodyfikował:
Marciszak Agnieszka
(2019-04-19 10:46:37)