REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W POZNANIU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY URZĘDNICZE
Stanowisko: |
ds. widoczności PES |
Komórka organizacyjna: |
Dział Koordynacji Integracji Społecznej |
Informacje dodatkowe: |
1 etat w projekcie "Koordynacja rozwoju ekonomii społecznej |
Data publikacji: |
28.09.2021 r. |
Nr ogłoszenia: |
12/2021 |
- zwiększanie zasięgu oddziaływania podmiotów ekonomii społecznej na rzecz rozwoju sektora w Wielkopolsce,
- współpraca w zakresie przygotowania merytorycznego koncepcji zwiększania widoczności podmiotów ekonomii społecznej w ramach zadania, w tym:
- organizacja spotkań roboczych oraz wydarzeń zwiększających widoczność w subregionach, w tym spotkań PES i OWES,
- opracowywanie i przygotowywanie do publikacji materiałów wydawanych przez ROPS przeznaczonych do upowszechniania zwiększenia widoczności ES w województwie wielkopolskim, w tym m.in. opracowanie kalendarza wydarzeń, newsletteru itp.,
- współtworzenie wniosku o płatność w części merytorycznej,
- współtworzenie i aktualizowanie strony www.wielkopolskaes , ROPS i klunkry wielkopolskie oraz na portalach społecznościowych, w tym utrzymanie portalu regionalnego dotyczącego ekonomii społecznej, m.in.:
2. Wymagania niezbędne:
3. Wymagania dodatkowe (pożądane):
Praca głównie wykonywana w siedzibie ROPS, przy komputerze oraz z dokumentacją, wymaga częstego osobistego i telefonicznego kontaktu wewnątrz i na zewnątrz instytucji. W siedzibie ROPS znajduje się winda.
Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie z niepełnosprawnością, o ile znajduje się w gronie wyłonionych w trakcie naboru nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów.
Kandydatów, którzy chcą skorzystać z opisanego uprawnienia, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w brzmieniu: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji”,
- o nie byciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
SKŁADANIE OFERT: Wymagane dokumenty z dopiskiem Nr ogłoszenia: 12/2021 należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej w sekretariacie ROPS pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Feliksa Nowowiejskiego 11 w terminie do dnia 8 października 2021 r. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku skierowania oferty pocztą- decyduje data stempla pocztowego. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej ROPS w Poznaniu. Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu odpowiada wyłącznie na oferty spełniające wymagania formalne. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie. Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu jest instytucją przychylną wobec zatrudniania osób z niepełnosprawnością spełniających wymagania stanowiska pracy. |
INFORMACJA
O WYNIKACH NABORU
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko pracy został wybrany
Pan Patryk Moszka zam. Poznań
UZASADNIENIE DOKONANEGO WYBORU:
Kandydat spełnił wymagania stanowiska pracy w zakresie wymagań formalnych oraz kompetencji merytorycznych i osobistych.