Ogłoszenie nr 12/2017
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W POZNANIU
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKA PRACY
URZĘDNICZE
Stanowisko: ds. ewidencji i sprawozdawczości
Komórka organizacyjna: Dział Świadczeń Rodzinnych
Informacje dodatkowe: 3 etaty
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przyjmowanie i ewidencjonowanie w programie komputerowym korespondencji przychodzącej w sprawach świadczeń rodzinnych,
- merytoryczna analiza wpływających spraw,
- przygotowanie i rejestrowanie korespondencji wychodzącej (odbiór dokumentacji spraw i selekcja dokumentów),
- kopiowanie i przekazywanie pracownikom zwrotnego potwierdzenia odbioru pism wychodzących,
- koordynacja wewnętrznego obiegu dokumentów (analiza dokumentów, przypisanie do istniejących spraw i rozdział właściwym pracownikom, przekazywanie informacji oraz wykonywanie niezbędnych czynności biurowych),
- przyjęcie i dystrybuowanie artykułów biurowych wśród pracowników działu,
- obsługa korespondencji dotyczącej tłumaczeń pism,
- przygotowywanie danych do sprawozdań kwartalnych z pracy działu.
2. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie,
- znajomość:
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o świadczeniach rodzinnych,
- ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego (w zakresie świadczeń rodzinnych),
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętność profesjonalnej obsługi klienta zewnętrznego,
- umiejętności w zakresie raportowania i sprawozdawczości,
- umiejętność sporządzania pism urzędowych,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- wysoki poziom kultury osobistej oraz umiejętności komunikacyjnych,
- dobra organizacja pracy własnej.
3. Wymagania dodatkowe (pożądane):
- wykształcenie wyższe,
- ukończone kursy lub szkolenia z zakresu obsługi pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca głównie wykonywana w siedzibie ROPS, przy komputerze, z dokumentacją; częścią zadań jest osobisty i telefoniczny kontakt z klientem zewnętrznym. W siedzibie ROPS znajduje się winda.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ROPS w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wyniósł więcej niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Kserokopie świadectw pracy potwierdzające staż i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu (i czasie jego trwania) w chwili składania oferty
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenia:
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
SKŁADANIE OFERT:
Wymagane dokumenty z dopiskiem Nr ogłoszenia: 12/2017 należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej w sekretariacie ROPS pod adresem:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Feliksa Nowowiejskiego 11
w terminie do dnia 2 października 2017 r.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku skierowania oferty pocztą- decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej ROPS w Poznaniu.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu odpowiada wyłącznie na oferty spełniające wymagania formalne.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu jest instytucją przychylną wobec zatrudniania osób niepełnosprawnych spełniających wymagania stanowiska pracy.
INFORMACJA
O WYNIKACH NABORU
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko pracy zostali wybrani:
Pan Maciej Szufla, zam. Poznań
Pani Ewa Wiśniewska, zam. Poznań
Pani Beata Frąckowiak, zam. Zalasewo.
UZASADNIENIE DOKONANEGO WYBORU:
Kandydaci spełnili wymagania stanowiska pracy w zakresie wymagań formalnych oraz kompetencji merytorycznych i osobistych.